About Me

My photo
sungai petani, Malaysia
i'm not a bitch , i just speak the truth ! i'm not a heart breaker , i just get bored easily ! i'm not beauty as i am ugly ! i'm not cocky , but i'm confident with my fucking self !

Pleasure Guest

utk sekian kali.




dan aku maseh b'harap. agar apa yg t'jadi, akan m'jadi takdir indah buat masa hadapan. dan aku cuba utk tidak paling ke hadapan. sbb aku maseh takot utk b'hadapan dgn apa yg bakal di hadapan. maka nya, aku memilih utk memaling dan b'jalan dalam keadaan mengundur. utk sentiasa melihat. setiap apa yg telah t'jadi di belakang dan apa yg aku lakukan sebelumnya. utk kamu di belakang, izinkan aku menilai siapa kamu dan biarkan kamu utk tidak aku lakukan lagi. dan utk kamu di hadapan, izinkan aku utk lakarkan sebuah lagu ilusi hidup utk aku hadapi.


pesan: aku mohon Tuhan, jgn uji aku sekuat ini. =(



Dan di sini, maseh ada sisa bahagia di hari t'akhir b'sama mereka.

#housemate.



#ini ween.


#ini nana.



#ini ely.



#ini shaima.



#ini fida.



#dan si comot ini.




#terima kaseh!


2 comments:

WeenAzura said...

:'(
terharu maruuu

Darliyana said...

; biar rasa kita Tuhan saja yg tahu. mula menjauh saat mula b'sama . terimas semua . =)